Tisdagsfix

Efter en natt med taskig sömn och många uppbrott började även dagen tidigt....känns som om jag inte sovit någonting men några timmar måste jag lyckats slumra till. Ellie har skrikit till ett par gånger och lättväckt som jag är vaknar jag med ett ryck. Även Siri har varit uppe och vaken, måste kissa, tillbaka till sin säng för att någon timme senare komma in till oss och slå sina små armar om min hals. Mysigt jovisst men jag kan inte sova så.

Dagen ägnas än så länge åt tvätt och annat plock. Torkskåpet är sönder, grrrr allt tar sådan tid.

Jag ska försöka fortsätta dagen i positiv anda istället. Igår kom Linas matkasse. Härligt så idag när Crille kommer hem på lunch blir det färsk gnocchi med mozzarella, färsk basilika och en bönvinigrett. Spännande, kanske återkommer med recept senare om det blir riktigt smaskigt.

I eftermiddag tror jag vi ska fixa ett par ärenden på stan. Siri behöver sommarskor. Crille har ett par jeans att hämta och jag skulle behöva något att ha över en klänning.... Hinner nog inte allt...

Ikväll spelar Södra mot Hammarby hemma på stadsparksvallen. En match som kan bli riktigt spännande!! Jag ska inte gå och se den på plats utan bänkar mej i soffan då den TV-sänds Tv4 sport. Passar bättre när den inte börjar förrän 19.15.

Ha en fin dag!! 


Postat av: CiliaH

Hej! Fin blogg du har :) och kul att du gillade min måndagslista.

Jag går på ett träningscentra där de har allt möjligt och jag har hittills kört afrodans och core. Idag ska jag prova bodycombat :)



Ha en fortsatt fin dag.

2010-05-25 @ 14:41:03
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hoppas att du får sova bättre inatt.

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-25 @ 18:19:53
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Linda

Jobbigt med såna nätter... bättre sömn i natt, hoppas jag.

2010-05-25 @ 20:44:15
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Linda

Låtger som en riktigt lyxig lunch, är det bara lite "annorlunda" mat med i kassen eller är det även "vanlig" mat?

Perfekt att kunna se matchen hemma i tvsoffan, med 2 små barn kan jag tänka mig det blir lite bökigt att gå på alla matcher annars, Kram

2010-05-26 @ 13:06:07
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: