Lat fredag.....

Det är fortfarande lika hett och jag vågar inte låta Siri bada riktigt än. Jag tror inte hon lider så mycket utan hittar på annat att sysselsätta sig med. Jag hade däremot gärna varit på stranden i värmen.....

Morbror Magnus är en klar favorit hos tjejerna. Han är med på det mesta som tjejerna hittar på. De smilar upp sig, drar honom i handen och hittar på något bus som han inte har hjärta att säga nej till. (Inte undra på att han är poppis, tänk att slippa alla motsägningar hela tiden...)

Idag har vi en riktigt lat fredag. Förmiddagen gick åt till några lätta konflikter.En promenad till torghandlaren där tjejerna åt färska jordgubbar annars höll vi oss hemma. I eftermiddag åkte Siri med morfar och Magnus till bibblan. Jag passade på att ha lite telefontid.... bokade helgens planer. Crille kommer imorgon så då kör vi till Öland. Hälsar på kusinerna, grillar och badar innan det bär av hem till Jönköping på söndag kväll. 



Ellie myser gärna med morbror.


Ha det gott!  


Postat av: Camilla

Låter som en helmysig helg!

Lika mysigt som dom har där på bilden :)

Ha det bäst!

Kram!

2010-07-16 @ 20:12:11
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Linda

Härligt med en morbror osm engagerar sig så i sina syskonbarn. Själv har jag inga syskon och min mans syskon är inte det minsta intresserad av våra barn, jättetråkigt

Trevlig helg, Kram

2010-07-17 @ 00:37:47
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Hoppas att lillsnuttans ben är bättre så hon kunnat bada på Öland...sol har ni säkert haft iaf...

Kör försiktigt hem igen gumman.

Kramar<3

2010-07-18 @ 19:43:38
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: