Helgen i bilder...

Vi har verkligen fått en bra start på Julimånad. Temperaturen ligger runt 30 grader, inte illa. Jag minns knappt när det senast var en så här varm sommar..... Hoppas det håller i sig!!! (Eller.... det behöver inte vara 30 grader men härlig sommarvärme)

Tänkte bara visa några bilder från helgen :)



Lek med vattenpistol roade tjejerna i fredagskväll.







"Mamma, jag ska plocka blommor till dej"




I lördags var vi på Brunstorpsbadet. Härligt men mycket folk. (Ellie den lilla på kanten i rosa och hatt, Siri står på kanten med armpuffar o badring, Mr persson håller koll i vattnet och jag håller i kameran )




Älsklingarna svalkade sig med glass.




I morse fick jag göra en utåtbakad fläta på skruttungen. Hon har fått så långt hår att det blir varmt när det är utsläppt.




Idag har vi badat och lekt vid Axamo.




Ellie tycker det är kul med sand.


Just nu är tjejerna och jag inne och svalkar oss. Mr Persson är på träning, helt sjukt att lägga en träning mitt på eftermiddagen när det är så hett. Stor risk för värmeslag och imorgon är det match. (Crille är dock avstängd)

Ha det gott i värmen!!


Postat av: Malin

Jag är bara så imponerad utav dig! Ni gör verkligen så mycket roliga saker och håller igång hela tiden. Att ni orkar! :)

SEn sitter vi ju iofs inte hemma och lösar hela dagarna men ändå ;)

Fast man kanske kommer in i det mer ju äldre barnen blir misstänker jag. Man måste underhålla dom små liven också. Ett stort plus är ju att man själv får återuppleva sin barndom genom dom när man hittar på så mycket skoj!

Ser att ni hade en härlig midsommar! Många fina bilder!

Tack för komplimangen om mina klänningar! Man får ju passa på när vädret tillåter! :)

Kram!

2010-07-04 @ 22:16:40
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga bilder! Ser ut som ni haft en bra helg! :)

Kram

2010-07-05 @ 06:53:35
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: cecce

Underbara sommarbilder!!!

Fortsätt njut i värmen!



Kramar!!

2010-07-05 @ 11:59:11
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej vännen!



Tack, den är jätteskön och modellen passade mig utmärkt (ville inte ha någon tajt historia). Åh va kul, nätshopping är ju bara så kul och så farligt ;) men det får man unna sig ibland.



Jag träffade på mr P på väg till jobbet idag, var skönt att jag inte var den enda som var på väg att spendera den soliga dagen inne :) hälsa så gott så hejar vi ordentligt!

KRAM

2010-07-05 @ 19:46:04
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: