Inte helt på latsidan trots allt.....

jag känner av att kroppen inte är helt kurant men jag kan inte ligga still hela dagen :) Snart kommer älsklingarna hem. Jag kom fram till att ett fräscht och nystädat hem är inte fel att kliva över tröskeln till.... Det har tagit mej några timmar med ganska många pauser men nu är det dammat, dammsuget, toaletten är så fräsch den kan bli, golv och speglar torkade. Skönt att slippa feja med städning när hela familjen är hemma. Jag brukar vilja göra en rejäl rengöring när någon i familjen varit sjuk, ut med bacillerna!!! Hoppas,hoppas de andra håller sig friska nu!!

Nu ska jag med gott samvete lägga mej på soffan och invänta my darlings.

(imorgon kanske ,kanske vi ska göra något extraroligt.....)

Kram


Postat av: cecce

Hej!

Nu är jag efter med bloggläsningen igen...

Stackare..har du varit sjuk?? Vad skönt ändå att du fått lite tid att kurera dej utan att behöva stå till tjänst för familjen! Det underlättar ju trots allt även om det var tråkigt att du missade kalaset!



Hoppas du kryar på dej!!



Kram

2010-08-14 @ 23:57:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Herregud människa så du fejjar och har dig!

Kram

2010-08-15 @ 10:48:32
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: Linda

Skönt att du känner dig piggare.. hoppas du inte smittat någon annan i familjen nu bara.

2010-08-15 @ 11:57:46
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: