En bättre dag!!

Tack alla söta för goda råd angående skruttungens utbrott. Idag känns det mycket bättre för oss båda två. Jag kom fram till att ett förlåt till både mej och Ellie räckte som konsekvens på gårdagen. Hon fick även känna på min kind som igår var svullen o röd. Jag har försökt fråga henne varför hon blev så arg men hon håller fast vid att hon ville sitta i vagnen. Nog pratat med henne om detta, jag tror inte vi kommer längre....

Vi fick ett trevligt avbrott i städningen och tvättandet i eftermiddags.... Fikadate på Kaffe Pause med Lina och grabbarna.



Ellie var mycket mån om att Frits hade det bra, bebisintresset håller i sig för lilla trollisen.




Lina och Cornelis


Barnen lekte ett par timmar. Siri något dämpad, troligen trött efter gårdagen. Lina fick agera lyssnerska, jag har mycket som snurrar runt i huvudet för tillfället. Idag var jag tvungen att lätta en del på trycket.

Nu ska jag ta tag i middagsplanering och handlingslista. Inte det roligaste men så skönt när det är gjort!!!

Kram


Postat av: Camilla

Man kan ju inte vara söt och glad jämt.

För det är hon väl för det mesta?

God morgon!

2010-08-03 @ 09:04:06
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: