Vildingarnas land....

Japp, det blev lite shopping igår men det var inte lätt. Tjejerna sprang omkring som vildingar och jagade varandra över den stora oöverskådliga butiken. Vi vuxna ägnade oss mest åt att hålla koll på barnen. Vi var nära att ge upp många gånger. Att flickor generellt antas vara lugna och stillsamma stämmer inte i vår familj!! Här syns, hörs och kivas det för fullt.



5 minuters andrum när barnen hittade en klottervägg.




Mamma, vill du måla?


Vi hittade inte speciellt mycket på Lager 157. Det mesta vi sökte var slut i Siris storlek. Till mej själv hann jag inte titta. Vi avslutade dagen med ett sista försök i Barnbutiken som också finns i Gällstad. Där hade vi bättre tur.




Jacka och byxa från Didriksons. Siri valde färg själv. Supersnygg knallblå, hon var jättefin i den!! Jag tror vi "tjänade" ett par hundralappar jämfört med priserna i "stan".


Nu är det pluggdags för mej. Värdegrunden ska läsas. Jag började lite igår men hade tänk läsa större delen av boken idag så jag kan börja med texten inför seminariet imorgon. (Seminariet är på fredag)

Kram


Postat av: rock n roll mamma

det känner jag igen..jaga barn genom hela butiken..det är lyx o kunna gå ensam o shoppa!!



söta barn har du iaf

2010-09-13 @ 09:53:06
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: kajsa

hej, har sett att du har ringt men jag har haft fullt upp... ring igen imorn om du har tid då?

kram kaj

2010-09-13 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: