Drama....

Jag pluggar för fullt. Kan tyvärr inte lägga så mycket fokus på bloggen just nu. Dagarna går åt till förberedelser inför litteraturseminarie på fredag, ett antal föreläsningar där emellan. Idag hade jag inte kollat så noga på kursplanen utan kom i tid till rätt sal och upptäckte att "Mötas och bemötas" var lika med drama. Presentationsövningar och tala inför grupp var dagens tema. Jag har även varit en möbel i Ikea katalogen. Om ni inte vet vem eller vad spisen Anna är så vet ni det nu. Snabbt, effektivt, lagas det god mat....känns något flummigt men allt har ett syfte. Vi skrattade, nervositeten släppte och alla klarade av att lära sig namn på sina kurskamrater.

Varje dag försöker jag hämta tjejerna så tidigt som möjligt på förskolan, oftast kl 15. Timmarna fram till läggdags ägnas oavbrutet till dem. Då menar jag deras läggdags för sen tar mitt pluggande vid igen. Nu ska jag försöka få alla läroplaner ur huvudet för natten och lägga mej på kudden och sova gott!!!

Kram


Postat av: Frida

Ja den beiga är också fin! Modellen är så enkel och bra :)



jotack, det levs, men mycket på jobbet samtidigt som jag tränar, men jag ska inte klaga :) hur går det för dig?

KRAM

2010-09-09 @ 19:46:33
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Linda

haha.. spisen Anna...



Ja du.. jag antar att ni bara riktar in er på den nya läroplanen. Ni hinner ju liksom inte jobba efter den gamla.

2010-09-09 @ 21:15:29
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: cecce

Oj...du har verkligen fullt upp!

Du kommer klara detta galant och jag tror du får mer tid över när du väl känner dej hemma i studeranderollen!



Kramar

2010-09-09 @ 23:52:29
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som det är full fart på kursen redan från start, men vad skönt att få lättat upp stämningen sådär så ni kommer närmare ochlär känna varandra, Kramar

2010-09-14 @ 20:29:40
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: