All alone....

Så var jag ensam med min dunderförkylning. Crille och tjejerna har gått till Friardalen för att möta Micke och Lova. Solen strålar, det är en sån där härlig höstdag då jag minst av allt vill stanna inomhus. På ett sätt är det skönt att det är helg för jag vet ärligt talat inte hur jag skulle hunnit med om jag varit riktigt sjuk i veckan eller nästa vecka för den delen. Jag har så mycket som måste läsas så mycket som jag inte kan missa. Jag vill verkligen inte hamna efter redan i början innan jag får rutin på läsandet.

Därför mina vänner ska jag slå upp en bok, ta fram anteckningsblocket och överstrykningspennan för om jag så bara orkar läsa ett kapitel ska det stanna i huvudet!!

Ha en skön lördag!!



Lova och Siri (bilden tagen av Micke)


Postat av: Linda

Lycka till.. och krya på dig.

2010-09-04 @ 11:44:07
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: