Hurra!!!!



Hurra, det är sommar!!!!

Nu kan vi gå ut i bara T-shirt, slippa jacka och överdragsbyxor. Tänk vad smidigt det är att komma utanför dörren med två små barn när inga extra kläder behövs. Det allra bästa för mina tjejer är att kunna vara barfota....Ellie slänger av sig skorna var som helst, jag är lite rädd för stickor,glas och annat vasst men själv sprang jag barfota som barn. Vilken känsla det var, vifta med tårna och känna friheten. Jag får helt enkelt hålla ögonen öppna, låta barnen vara barfotabarn så gott det går.

Jag och tjejerna var ute ett par timmar i eftermiddag också. Den här gången gick vi till en lite mindre lekplats runt hörnet. Siri hittade en kompis, Elisa 6år. De har aldrig träffats innan men lekte, gungade, skrattade, jag tror t.om att de planerade vad de skulle göra nästa gång de sågs.

Livet är skönt när enkla ting kan göra en lycklig!!!

Kram


Postat av: Amanda

Visst är det härligt med sommar! Njuta av utelek hela dagarna och kunna sitta ute till långt in på kvällen (om man vill). Jag sprang också alltid barfota som liten. Ludwig har ännu inte kommit på nöjet med det ännu. Han är rädd för gräs. :) Men det kommer nog.



Hoppas ni haft en fin kväll med!

Kramar

2010-06-16 @ 21:57:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: cecce

Visst önskar man att man kunde vara lite mer som ett barn och glädjas åt det lilla och lite mer hämningslös.

Inte så där mega vuxen:-)



Vilken underbar bild! Blir glad bara jag ser den!



Kram kära du!

2010-06-16 @ 23:18:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: