Packa,packa,packa....

Hemma hos oss gäller tvätt och packa dagen lång. Imorgon beger vi oss till mina hemtrakter. Föräldrar och bror väntar. Siri längtar efter dem alla!! Bland det bästa är att det finns trädgård med möjlighet att gå ut själv. Helt fantastiskt enligt skruttungen. Den lilla plastpoolen är beordrad att vara påfylld innan vi anländer. Jag tror att vi har ett par badsugna tjejer efter ett par timmar i bilen....



En sväng till lekparken under tiden tvätten blev färdig. Siri klättrar, hänger och går balansgång. Kanske dags att börja på gymnastik till hösten.....




Ellie gungar och gungar.... och spanar på sopbilen.


Jag och Mr Persson ska på en liten "get away" i helgen. Bo på hotell, äta gott, mysa och sova. Haha, tänk att behöva ta in på hotell för att ta det lugnt. Jag trodde aldrig jag skulle fråga om det var nattklubb i syfte att jag inte ville ha partaj. Har jag blivit så gammal???

Kram


Postat av: Frida

ÅH va mysigt med en liten getaway på tumanhand, det är ni verkligen värda! Ha en supermysig helg och ladda batterierna :)



KRAM

2010-07-08 @ 13:52:24
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att få komma iväg lite. Ha så jättemysigt! :)

Kram

2010-07-08 @ 20:55:35
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Linda

Härligt att åka iväg till mormor och gott sig några dagar, bli ompysslad och bara vara. Att bara kunna släppa ut barnen i trädgården är guld värt, även om just våra barn är väldigt dåliga på att vara ute, får mest tvinga dem tyvärr:(

Kör försiktigt, Kram

2010-07-10 @ 21:42:48
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: