Fast i min bok.....

Vi lever lugna lata dagar. Jönköping känns ganska öde mitt i sommaren. Jag har börjat läsa böcker igen, det går i perioder. Antingen läser jag inte alls eller sträckläser jag flera böcker i rad. Just nu (i brist på annat) har jag fastnat i "tantsnuskträsket", haha. Jag hade läst ut den bok jag tog med till föräldrarhemmet och började i "Spegelbilder" skriven av Danielle Steel. Jag kan säga att mina förväntningar var inte höga men nu är jag fast, jag måste bara veta hur det går för tvillingsystrarna....

I förmiddags följde Siri med Micke och Lova till Axamo för att bada. Fantastiskt trevligt initiativ. Tjejerna hade varit så duktiga. Simmat med sina armpuffar, varit kompisar hela tiden och lyssnat på Micke. Jag stannade hemma med Ellie. Hon blev som vanligt trött redan tidig förmiddag så det passade perfekt att storasyster fick följa med sin bästis. (Jag kunde i lugn och ro lägga mej på soffan med min bok)




Sötaste badtjejerna!!!




Jag kan tänka mej att andra på stranden trodde Micke hade med sig tvillingtjejer, så lika på den här bilden.

I eftermiddag har jag och tjejerna varit ett par timmar i lekparken annars har det inte hänt något särskilt.... Crille har åkt till Göteborg. Match ikväll som pågår för fullt just nu. Hoppas, hoppas på 3 poäng!!! Själv ska jag sätta mej på balkongen och sjunka in i min bok.

Njut sommarkvällen!!!


Postat av: Linda

Jag läser jämt. Helst deckare. Just nu den sjunde boken av marie ljungsted. Gillar dom skarpt

2010-07-20 @ 21:01:12
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Frida

och ATT det blev 3 poäng, så duktiga killar :) sov så gott nu och ha en fortsatt skön vecka!

kramis

2010-07-20 @ 23:37:30
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du borde läsa Star av Danielle Steel. Den e så bra! Har läst mååånga böcker av henne i mina tonår. Man blir fast! :P

Ja, jösses så lika de va på den bilden :)

Kram

2010-07-21 @ 06:55:48
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: