Krax,krax....

...idag kraxar jag som en kråka. Det gör väldigt ont i halsen och upp i örongångarna, ingen feber dock så trots ont känner jag mej piggare än igår. Ellie har sovit hela natten i sin säng och verkar som vanligt idag. Ingen sjukdom på g där....

I förmiddags mötte vi upp Becca och tjejerna i lekparken. Lugnt och skönt med bara några få barn där. Brukar ibland vara smockfullt med både föräldrar med barn och förskolegrupper.

Annars har jag försökt att vila mej så mycket det går men det är inte så lätt...

Nu är som vanligt när jag försöker blogga med tjejerna hemma min stund redan förbi.... dags att laga middag till hungriga, trötta barn efter ännu ett par timmars utelek.



Kram


Postat av: Therese

Krya på dig vännen.

Kram

2010-08-11 @ 17:44:24
URL: http://www.tess74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: