God förmiddag!!!

En bra start på dagen även idag, dock utan färska frallor från grannen. Siri lämnades på förskolan utan bekymmer, så skönt! Hon var lite skeptisk och ville helst vara hemma, klart det när hon varit så mycket ledig. När vi väl kom dit  var hon ängslig och höll hårt i mej men efter några minuter kom vi överrens om att säga hejdå med puss, kram och vink i fönstret.

Crille , jag och Ellie gick en rask promenad runt Munksjön. Persson måste känna efter om orken finns till träning i eftermiddag och match imorgon. Jag behöver verkligen få fart på konditionen. Gick förbi ett yogacenter som ligger i närheten, funderar på att gå en introduktionskurs i helgen.... 2 timmar lördag och två timmar söndag för 500 kronor. Vet inte om det är något för mej men det skulle vara värt att testa.

Nu är vi hemma igen för det vanliga plocket.... diskmaskinen ska plockas ur, sängarna bäddas, dammsugaren plockas fram. Plock, plock.....



När Siri döptes fick hon den här fina gungkaninen i present nu är det lillasyster som gillar att klättra upp och gunga.


Ha en bra start på veckan!!


Postat av: Amanda

Men vilken fin gungkanin! Har aldrig sett något liknande! Så söt hon är där hon far fram! ^^



Vad skönt att ni fått en bra start på dagen. Hoppas det forsätter så!

Kramar

2010-04-26 @ 11:39:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Therése

En sådan granne skulle jag också vilja ha...

skulle ju inte vara fel med lite färska frallor ibland sådär lite oväntat ;-)



Och flickornas gung-kanin var ju verkligen jättesöt...Ellie ser ut att ha riktigt skoj på den också ;-)



Kram på dig!

2010-04-26 @ 16:09:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Linda

jag skulle vilkja gå en sån introduktion för att kolla.. men jag har än aldrig kommit mig för det... testa och tala om vad du tyckte.

2010-04-26 @ 20:20:44
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Härligt med en morgonprommis...jag behöver oxå få fart på dököttet hihi..

Ja du plockande måste vara den syssla man som småbransförälder lägger mest tid på haha..

Massor av kramar<3

2010-04-26 @ 20:40:46
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!!

Vilken snäll granne ni har:-)



Yoga har jag varit sugen på att prova på länge. Tyvärr finns det ingen yogakurs här där vi bor utan jag måste nog ta mej in till stan. Men jag tror att det är en träningsform som skulle passa mej utmärkt.



Dinkelmjöl använder jag mer och mer. Mycket godare och fylligare smak. Tänk bara på att den suger upp vätska så degen måste vara lite lösare än annars:-)

Prova absolut!!



Kramar

2010-04-26 @ 21:36:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: