Ett litet uppehåll....

Vår bärbara har varit otroligt seg sista tiden för att igår lägga av helt. Det var inget större fel, bara batteriet och uppladdningssladden som gjort sitt. Nu är det åtgärdat och jag är tillbaka.

En del av gårdagen spenderades på Ikea och A6. Vi gjorde ett tappert försök att få vårt badrum lite mer funkionellt. Vad gör man? Det är så litet och trångt.... skötbord, dusch, handdukar, tvättkorg. Det får inte plats något mer. Vi satte upp ett par hyllor på väggen för att få bättre ordning på alla produkter och rengöringsmedel m.m som gärna får finnas lätt tillgängliga.

Jag fick också äntligen planterat mina blommor i blomlådan på balkongen :) Däremot står utemöblerna fortfarande på vinden. Kanske kan hinna tvätta av dem och olja in dem imorgon....

Tvätten tvättades och veks in i garderober och lådor.

Vi hade en fixardag helt enkelt!

Nähä detta får bli en kortis, jag är ensam hemma med tjejerna dåblir det inte många minuter till bloggande.

Kram


Postat av: Therése

Ikea och A6 är aldrig fel,

och Ikea har ju faktiskt ganska smarta lösningar och förvaringar för trånga utrymmen!

Funderar också på att plocka fram utemöblerna...idag tycker jag det varit lite kallt, men sitter man bara i lite skydd i solen är det ju jätteskönt!

Du får ha det så gott...Kram!

2010-04-13 @ 16:05:36
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej söta!

Vad skönt med en fixardag.

Jag längtar till jag får fylla trädgården med blommor och färger. SÅ fort jag får tid ska detta bli projekt nummer 1.



Kramar från mig!

2010-04-13 @ 18:44:27
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: kajkalle

hej!

blev ju aldrig av att vi pratade i fre... jobbade hela helgen o inte mkt tid över.

nu är det mkt plugg, sista terminen = exarbete, du har ngt skoj framför dig!!! ;-)

kram, kram

2010-04-13 @ 20:07:21
Postat av: Linda

Nästan bra ibland att inte datorn fungerar, då får man tid att fixa och greja lite istället:)

Kramar

2010-04-13 @ 20:54:08
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Johanna

Skönt att få fixat till både i badrummet & i blomlådan!

Kram

2010-04-13 @ 20:55:32
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: