På hugget....



Änderna i Friardalen var verkligen på hugget idag!!!


I eftermiddags gick tjejerna och jag för att mata änderna med kanter och gammalt bröd som ingen här hemma vill äta. Fåglarna var helt galna och "hoppade" efter mat. Siri lyckades precis få undan handen men blev lite rädd. Jag också för den delen, är inget större fan av fågelflockar.

Förövrigt mår vi förtillfället bra,vågar inte ropa hej riktigt än. Jag hade tänkt gå på babysång med Ellie imorgon men nu får det bli en annan gång.

Ha en skön onsdagskväll!!


Postat av: Pernilla

Åhh det har vi med varit med om ..

Ankorna i parken här hemma jagade ungarna så de fick fly för livet :-)

2009-09-02 @ 21:23:27
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Amanda

Oj vad nära dom kom. ^^ Vad läskigt! Jag har blivit biten av en svan en gång så jag är väldigt skeptisk mot fågelfän. :o)

Men kul för barnen kan jag tänka!



Sov så gott nu!

Kram

2009-09-02 @ 22:19:47
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: