Kusinerna

Siri och Ellie har två kusiner, Oscar och Alex. Det är så mysigt att träffa dem för barnen leker verkligen tillsammans trots stor åldersskillnad. Oscar börjar bli en stor kille, snart 11 år så när han är med kan Siri vara ute i närheten utan vuxen vilket hon älskar. (Massa småbus kan man hitta på då...)




Fina kusiner, Oscar och Ellie





Busungarna spelar tillsammans


Innan Crille och jag fick barn tyckte inte Oscar att vi behövde få några egna barn för vi hade ändå honom och Alex. Det är sant och grabbarna betyder oerhört mycket för oss. Vi har alltid tagit med dem på roliga saker. Jag tror de var lite rädda att främst Crille inte skulle ha tid med dem. När sen Siri föddes fanns det inget tvivel om att hon blev accepterad fullt ut. Coolaste bebisen.... När vi talade om att vi väntade barn igen. Var det samma visa igen. "Siri var okej men den nya, näe..."
När sen Ellie kom är hon lika poppis. Kanske bra att vi har flickor och faster Cathrin och Johan pojkar.Blir ingen konkurrens eller avundsjuka dem emellan....


Postat av: Johanna

Oh tackar.



Vilka sötnosar de e på bilderna! :D

Allihopa!



Haft en skön söndag?

Kramar /Johanna

2009-09-13 @ 20:27:41
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: cecce

Oj...vad du har hunnit med mycket!

Känner att jag fårkomma tillbaka hit och läsa mer om allt ni haft för er. Nu måste jag åka till jobb...hade hellre stannat här:-)



Kram

2009-09-15 @ 06:51:32
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: