Jag mötte Lassie

Jag måste bara göra en "Jag mötte Lassie". Har ni sett "kändisdjungeln" ? Jag ligger i soffan, kollar datorn, läser en tidning och tvn står på. Jag vet inte om detta egentligen är något program som jag vill se.... Det är bara det att plötsligt ser jag att Catarina Hurtig är med, en tjej som kommer från Kalmartrakten. Jag har för många år sen jobbat ihop med henne. Hon jobbade extra under tiden hon pluggade senare flyttade hon och flera kanske vet vad hon gör till vardags???

Ja,ja som sagt bara ett konstaterande. Programmet verkar inget vidare,tyvärr.   


Postat av: Annika

Hej!

Idag gjorde jag o mannen i mitt liv din goda mangobanansmoothie! Vi har haft blender i nio månader, o detta var första gången vi använde den! Haha! Den blev så jäkla god!! Och vår ettåring ÄLSKADE den! (dessutom var bråket när vi mixade jättekul tydligen) Nu väcktes ett stort smoothieintresse o sug till liv i mig=D Nu ska här mixas!! Ha en härlig kväll!

2009-09-15 @ 21:59:13
Postat av: annas Perssonliga

Hej Annika!



Vad kul! Jag gjorde också mangosmoothie idag men utan yoggi det blev väldigt gott! Vår mixer låter extremt mycket. Ellie finner det väldigt spännande men jag undrar om det kanske finns någon tystare variant...



Ha en härlig kväll du också!

Kram

2009-09-15 @ 22:33:23
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

haha, jag tvär dissade det programmet med.. :(

2009-09-16 @ 00:00:19
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Charmkatti

Lassie-historier är alltid kul!

Missade programmet, men förstår att det inte gjorde så mycket...

2009-09-16 @ 10:26:27
URL: http://www.charmkatti.se
Postat av: cecce

Hej!

Visst är det märkligt när sådant händer. Var med om samma sak då Robinson gick senast.

Helt plötsligt dyker en gammal kollega (Rafael)upp i rutan! Man blir lite överraskad minst sagt:-)

Men kul!

Hoppas du har en bra onsdag. Själv känner jag att tiden rinner ifrån mej.

Hjälp!

Sitter nu på jobb och försöker honna ikapp..och borde inte va inloggad här, men kunde inte låta bli!

Kram

2009-09-16 @ 10:53:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: