Jag har blivit utmanad...

Jag fick en utmaning av Creyla, spännande.... läs så får ni veta lite mer om mej. Under varje rubrik ska jag nämna 3 saker antar att det är det jag tänker på först...

Kylskåp:
Mjölk, ost, smör

Frys:
Kycklingfilé, lax och frysta bär

Skafferi:
Havregryn, mannagryn, pasta

DVD-hyllan:
Pippi på rymmen, Pippi på de sju haven och Winnerbäck

Bokhyllan:
Stieg Larsson, Kajsa Ingemarsson, Paulo Coelho

Handväska:
Mobil, Nycklar, Solglasögon

Sminkväska:
Mascara, Foundation, ögonskugga

Badrumshylla:
Ansiktskräm, ansiktstvätt, rollon

Cd-hyllan 
Winnerbäck, Kent, Pink

Förråd:
Siris trehjuling, resväska, julsaker

Hjärna:
Tackkort som måste skickas, present till Mankan o Linas bebis, Hoppas Ellie sover inatt!!

Jackficka:
Servetter, nycklar, napp

Kryddskåp:
Salt, grovmalen svartpeppar, grillkrydda

Barskåp:
Något rött, något vitt, portvin

Köksbänk:
Microvågsugn, bänkdiskmaskin, mixer

Sängbord:
Har inget..... Crille har, tidningar, mobil och böcker

Hatthylla:
Cykelhjälm, scarves, väskor

Garderob:
Jeans, Tunikor, koftor

Fönstren:
Orkidéer, ljuslyktor, gardiner

Duschen:
Barnängens duschtvål, Dumb blond schampo och balsam

Skohyllan:
Mina nya stövlar, flera gympaskor, guldballerinas

Jag utmanar:
Rebecca, Cecce och Mamma Russin


Postat av: cecce

Ha ha ha...nu blev jag allt nyfiken av din kommentar! Känner mej hedrad och ska försöka skriva ner alla saker. Ska bli kul!

Väntar dock till i morgom bitti när jag är lite klar i knoppen.



Oj...så mycket du hunnit skriva!

Jättefina bilder!

Ser så mysigt ut.

Skönt att ni alla verkar friska.

Ha en skön helg!

Kram

2009-09-04 @ 22:55:54
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

skojsigt.. fixa den listan imorgon..:)



krmakram

2009-09-04 @ 23:02:39
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Annika

Hej igen! Hehe börjar känna mig som en "stalker" haha! Men ville bara tala om att kycklingen gjorde stor succe!! Min svärfar börjar bli riktigt impad av min matlagning, tack vare dig! =D

Hur som helst, kom bara att tänka på ett par böcker som jag vill rekommendera till dig! Kan inte tipsa om maträtter, men en liten boklista kan du få!

*Drageløperen(norsk titel)Khaled Hosseini

*Tusen strålande solar - Khaled Hosseini

*Drömhjärta - Cecilia Samartin

*Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson

Detta är FANTASTISKA extraordinära historier!

Ha en fin kväll!

2009-09-04 @ 23:09:02
Postat av: Anna

Till Annika, Vad bra att middagen gjorde succé.

Flyga drake är den svenska titeln, båda böckerna finns i bokhyllan här hemma. (Som är fullproppad med lästa och olästa böcker) Den sista har vi däremot inte.... Ska försöka få tid att läsa Tusen strålande solar så snart som möjligt.



Ha en härlig lördag!

Kram Anna

2009-09-05 @ 07:45:54
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Annika Frank

Förstod inte om du hade läst Drömhjärta. Det ä nog den bästa jag läst i mitt liv!! Ååå vill rekommendera den till hela världen=)

Men känner igen det där med en hylla fylld av lästa o olästa bøcker. Synd man inte vet vad man ska tycka o känna om boken INNAN man läst den. När man väl tycker om en bok s mycke vill man att alla ska få den upplevelsen!



Ha en kanon lør ni med!

2009-09-05 @ 09:19:13
Postat av: annas Perssonliga

Nej Annikq, Drömhjärta har jag varken läst eller har i bokhyllan får införskaffa den. Tack för bra tips!!



Kram

2009-09-05 @ 12:09:17
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Familjebloggarna.se

Hej! Ville bara göra dig uppmärksam på att du finns med på våran Top 10 lista! :)



Mvh Familjebloggarna.se

2009-09-05 @ 12:14:02
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: