Det blev bättre....

Okej att den här dagen inte kommer minnas som en av de bättre men oftast finns det någon ljusglimt när det känns som mörkast.
 Framåt eftermiddagen fick barnen och jag ett par mysiga timmar utan gnäll. Ellie orkade få i sig lite mat och genast kände jag igen min lilla gullunge. Hon kröp omkring och jagade storasyster. Något nytt är att hon ställer sig helt upp mot allt hon får tag i. Hon har också börjat sätta sig upp och även ställa sig i spjälsängen.
Tyvärr har hon varit kanonförkyld hela dagen, näsan rinner konstant och det klart man blir gnällig då.

Siri däremot har ingen feber är inte direkt förkyld, jag vet inte varför hon uppträdde som hon gjorde i förmiddags eller hur vi gör med morgondagen och förskola troligtvis får hon vara hemma med mej och lillasyster....

När Ellie var som idag ville jag helst stanna inne detta var inte det bästa när stora älsklingen är ett utebarn. Jag försökte istället göra eftermiddagen så speciell som möjligt så hon glömde bort att det var tråkigt. Vi lyxade en onsdag med kinderägg, såååå busigt!! hiihi.









Så här glad blev skruttungen, helt klart värt en "sockerchock"!!


Sen lektes det med Pippihuset, legot m.m och som sagt det blev bättre!!!


Postat av: Ida

Ha, ha vi har också syndat med just kinderägg idag, det räddade min onsdag...men det är ju "lilla lördag".

Kram på er

2009-09-16 @ 20:36:15
Postat av: annas Perssonliga

Hej Ida,



oh,då kunde vi syndat tillsammans så tråkigt att vi bor så långt bort! Vi ses väl hos Kajsa hoppas jag!!



Kram Anna

2009-09-16 @ 20:44:15
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Skönt att dagen blev bättre och hoppas ni slipper gnäll i morgon och får sova många timmar i sträck inatt! Kom på att jag bara har tenta på fredag och ska hämta Lova vid ett på förskolan, så vi kanske kan ses på fredagem om ellie inte är sämre? Kramar

2009-09-16 @ 21:25:46
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

god moprgon..

så lyxigt med kinderägg..:) hoppas eran dag blir bra idag, kram

2009-09-17 @ 09:35:44
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: