Torsdagslista...

Vaknade: 04.37

Gick upp: 07.30, min tur att ha sovmorgon. Slumrade lite och tyckte synd om Crille som fick med sig båda älsklingarna upp.

Humör: Ganska bra, lite irriterad efter en slitsam morgon med en trött Siri

Gjort:
Trilskats med Fröken Nej, hängt tvätt och lagt i en ny maskin, fixat i ordning i köket efter frukost, pratat med Lina.

Planer: Tvätta, skriva handlingslista, en sväng till parken, lek o middagsdate med Lina och Cornelis.

Träningsplaner:
Tyvärr inga.... önskar jag kom iväg på roliga dansklasser flera gånger i veckan.

Lyssnar på: Tystnaden.... så lugnt och skönt efter allt skrik som varit den här morgonen.

Siri: Ligger i sin säng och lyssnar (sover) på Blå barnkammarboken. Skulle varit på förskolan men om man stiger upp 2 timmar innan man sovit färdigt och är helt hysterisk över allting var det bara för lilla fröken att stanna hemma.

Ellie: Sover också men har varit pigg och glad hela morgonen.

Crille: Jobbar, har fotbollsklass på en skola idag.

Läser: Läste Vi föräldrar igår....annars ligger Flyga drake fortfarande och väntar i bokhyllan.

Tittar på: Kaffekoppen. (Igår kväll såg jag Grey´s på Tv, enda serien jag försöker följa just nu)

Tänkvärt: Barnen är bara små en gång, mitt i allt skrik, stress och sömnbrist är det lätt att glömma alla underbara stunder som de ger en varje dag. Ett leende, en kram, alla roliga små upptåg. Mina älsklingar är mitt liv!!!!

Dagens ord,tanke eller citat: "
Barn är ett folk och de bor i ett främmande land.......... alla är barn och de kallas det gåtfulla folket"


Ha en härlig torsdag!!!!

Postat av: camilla

Önskar dig en underbar torsdag!

Kram på dig!

2009-10-22 @ 10:11:24
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Era stackare, vilken jobbig morgon! Tror att det borde bli bättre med Ellie när hon slutat amma, det funkade på både Olle och Alex iaf. Ses sov de mkt bättre på nätterna. Håller tummarna! Ses på lördag! Kramar

2009-10-22 @ 10:12:24
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Gossipmom.se

Vilken morgon! Nog för att jag är morgontidig, men även för mig är det tidigt att stiga upp strax efter 4. Hoppas dagen vänder till det bättre för dig. För precis som su skriver så går tiden fort och innan du hinner blinka brottas du med helt andr bekymmer med dem och din roll som mamma ändrar helt karaktär. Njut av tiden!

2009-10-22 @ 10:15:41
URL: http://www.gossipmom.se
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är jobbigt med tidiga dagar...här vaknade Edvin klockan fyra, nu är det en evighet sen han vaknade så tidigt och jag hoppas att det inte är något som han tänker fortsätta med ;)



kram

2009-10-22 @ 11:16:14
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Mamma Russin

hej hej gumman..



oj så tidigt.. hualigen.. hoppas inte stina får de vanorna.. :)



hoppas ni får en fin dag , kramkram

2009-10-22 @ 11:49:01
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: frida

Hemma hos oss har det oxå börjat bli tidiga mornar grrrr;D

Hoppas att du får en bra dag trots det regninga vädret & fröken NEJ....

Kramar<3

2009-10-22 @ 13:57:57
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: