10 saker om mej....


Jag fick en "award" av Rebecca. Tack söta du! Jag har funderat och funderat vad jag ska skriva.... tanken är att jag ska berätta 10 sanningar om mej själv och sen skicka vidare till 3 bloggvänner.


Jag har ett extremt kontrollbehov över alla situationer. Det kan vara småsaker som packa barnens väskor till ja vad som helst....

Jag har fött 2 barn. Sammanlagd förlossningstid på BB 5 timmar och 22 min. Ellie var snabb.... hon kom efter 22 minuter. Jag var något chockad just då. Även där pågrund av mitt kontrollbehov.

Jag började dricka kaffe för bara några år sen. En riktig kaffetant blev jag först iår för att orka hålla ögonen öppna efter alla sömnlösa nätter.

Jag gillar inte att flyga.

Jag tycker inte om att köra bil där jag inte hittar eller i mörker. Tror att jag ska krocka. Har kört på ett rådjur en gång förra året men det har nog inget med det att göra....

När jag var liten ville jag bli dansare eller sångerska. Det närmsta jag kom var att jobba som aerobicinstruktör i många år.

Jag har gått från att vara träningsnarkoman till ingen träning alls. Har svårt att hitta ett mellanläge som passar mej.

Jag är envis som synden, svårt att ge mej om jag anser att jag har rätt.

Om jag blir arg, fräser jag till och säger vad jag tycker med en gång sen är det glömt.

Jag är en social och utåtriktad person som gärna vill hitta på saker med hela familjen eller träffa vänner.


Det var lite om mej, supersvårt att komma på.... Jag skulle vilja ge den här Awarden till Becksan, Malla och Amanda.


Kram ♥♥♥


Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

det var 10 roliga sanningar! kul att veta lite annorlunda fakta :)



kram

2009-11-27 @ 23:14:00
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej!



Jag tänkte tipsa dig om mina pågående jultävlingar! Dom har du väl inte missat?

Du kan kamma hem massor med julklappar till de små, till dig själv eller kanske någon vän!



Detta kan du vinna:



» En klänning eller tröja + mössa från Gooey Brand

» En Rockefella-mössa från Pilutta

» Ett presentkort på 300 kronor att handla för i MinPluddeVutts leksakssortiment

» En valfri Nova Star-tröja och en valfri mössa ur hela shopen från Liten På Landet

» Ett presentkort på 300 kronor från VinylDekor

» Den gröna filten "Moln" från HippaHem

» Ett valfritt halsband (Mina barn eller Gravid) från Silverbaby

» Ett presentkort på 400 kronor från VimsaDekor



Klicka här för att komma direkt till tävlingarna:

http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar%20-%20P%C3%A5g%C3%A5ende



Ha nu en underbar helg och en riktigt mysig första advent!

2009-11-27 @ 23:35:45
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

Det blir en mysig tradition tyvärr är det lika knepigt varje år vad man ska stoppa i dem. Men det behöver ju inte bli så märkvärdiga saker utan mer en gullig tanke. Trevlig helg

2009-11-27 @ 23:50:47
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad kul!

Nu fick jag veta lite mer om dig .)

Ha det bra och kram på dig!

2009-11-28 @ 13:09:39
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åh tack för den fina awarden! Den ska jag absolut ta mig tid till innan helgen är över. Nu blir det dock mys framför tv:n.

Hoppas ni haft en fin lördag och att du kunnat samla lite ork till kommande veckan.

Kramar

2009-11-28 @ 19:46:02
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: