Ta det med ro....

Jag bestämde i morse att ta dagen som den kom. Inga måsten eller annat att stressa upp sig över. Nu ligger inte det i min natur att ta det lugnt. Blir lätt rastlös... Så i förmiddags städade jag och rensade bland bebiskläderna. Det är svårt att bestämma vad som ska spara eller säljas/skänkas jag blir lätt nostalgisk över de små söta plaggen. Jag kom en bit på vägen åtminstonde.

Crille kom hem på lunchen. Trevligt!  Hans dag var annars  fullspäckad med jobb och träning från morgon till kväll.

Även idag har det varit ett strålande väder så Ellie sov eftermiddagsluren i vagnen. Jag tog med Siris mellanmål när jag hämtade henne på förskolan sen satte vi oss i en park och åt.




Rågbulle en klar favorit.




"Titta där är pappa" Utropar Siri. Jaså, tycker du det är likt? frågar jag "Ja, han har snopp" svarar skruttungen.


Vi gick vidare till friardalen. Siri hittade som vanligt massa kompisar att leka med. Vi stannade kvar tills Ellie vaknade.

Rebecca och Lova kom förbi på lek och middagsdate. Jag gjorde det enkelt för mej och bjöd på Ica´s pyttipanna eller pyttianna som Lova sa. Även Geetha tittade förbi så vi hade fullt hus fram till kvällen.

Vännerna gick och kvällsrutinerna tog vid... Båda älsklingarna var helt slut. När Crille kom hem var det bara tandborstning, saga och pyjamas som gällde. Jag tror båda sov strax efter 7. Skönt, för ikväll ska jag lägga mej tidigt!!!

Ha en skön kväll!!

Postat av: cecce

Haha..visst är det mycket roligt som kommer ur små barnmunnar!

Verkar som du hade en fin dag i går. Både nytta och nöje.



Har fortfarande inte klistrat in bilden till tävlingen. Kom på att jag måste kolla storleken - att den finns. Jag behöver 110 minst. Sen hade jag inte tid igår.

Din förklaring var bra och tydlig i alla fall.



Vad roligt att du varit på Aspö. Älskar den ön.

Blekinge är verkligen fint. Åker nog till helgen igen.



Ha det bra!

2009-08-26 @ 07:31:33
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Katrin

Haha,vad söta de kan vara med sina kommentarer!

2009-08-26 @ 08:55:08
URL: http://buffisbarnklader.blogg.se/
Postat av: Toni - 330 dagar pappaledighet

Skönt att bara göra något som man inte annars gör :D

2009-08-26 @ 09:44:52
URL: http://toni.bloggme.se
Postat av: Amanda

haha...man måste bara älska barn och deras slutledningsförmåga, sköna kommentarere och spontana handlingar. ^^



Tack för din fina kommentar i min blogg. Det värmde! ♥

Det är sådana kommentarer som din som styrker mig då det är tufft och kämpigt. Bloggen har verkligen givit mig feedback och ork och också en möjlighjet att bearbeta allt vi gått igenom.

Tusen tack.



Kram

2009-08-26 @ 11:55:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: