Föräldrarbloggarna försvinner

Förstår att det är en person som står bakom F-bloggarna och det måste vara ett otroligt tufft jobb att uppdatera och rekomendera bloggar, göra listor och intervjuer varje dag. Jag skulle inte få den ekvationen att gå ihop. Tråkigt är det i alla fall. Jag har varit inne och kikat nästan varje dag för att se om det dykt upp något nytt spännande som kan intressera mej. Nu är det som sagt över och sidan läggs ner. Det gäller att kolla upp sina favoriter och lägga till på bloglovin  eller länka. Har ni koll på mina uppdateringar? Lägg gärna till mej så ni hittar tillbaka eller lämna en kommentar så jag hittar er som läser och har en blogg....

Ha en skön fredag

Postat av: tess

Tusen tack... de va kul att bli veckans blogg...



Hoppas du får en fin helg //Tess

2009-08-28 @ 13:47:26
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: