En lång dag...

Crille gav sig av redan i morse för träning. Kom hem en kortis för att skifta bag till golfbagen, dags för lunch med sponsorer och sen golf. Jag var inte överförtjust i denna aktivitet eftersom själva spelandet var valfritt sen ser det givetvis bra ut om några ur truppen är med. Nåja, han kommer aldrig iväg annars utan det blir typ en eller två gånger om året så egentligen unnar jag honom att spela.

Jag hade båda tjejerna för mej själv. Förmiddagen gick åt till dammsugning och lite fix innan Siri som vaknat alldeles för tidigt i morse gömt sig under en filt och somnat på golvet. Jag fick bära in henne i sängen. Blev en sen lunch då hon inte vaknade till förrän halv två.

Vi hade bestämt med Rebecca och Lova att ses för en fredagsfika på Kaffé Pause. Som vanligt kom vi försent. En bajsblöja och väckning av bebis senare var vi där..... Ja,ja det blir aldrig riktigt som man tänkt....





Chokladbollarna är groteskt stora. Vi brukar dela... Här är det tre glada tjejer mitt i fikat.


 
Ellie satt snällt i barnstolen så vi vuxna kunde prata medans de stora tjejerna busade omkring.
Vännerna gick hemåt och vi följde en bit på vägen. Hyrde Slumdog millionaire hoppas Crille och jag orkar se den....

När vi ändå var ute på promenad gick vi genom friardalen. Skruttungen var sugen på att gunga med lillasyster och jag kände vi varit inne för mycket så mej passade det utmärkt.











En härlig stund i parken


Vi gick hem för att ta tag i kvällsrutinerna. Ellie blir trött tidigt och bör ligga i sin säng vid sju. Gröt till lilla trollungen, bad och pyjamas, lite amning sen somnar hon sött själv i sin säng. Jag lagade taco´s mellan varven... Crille kom hem efter sju-tiden, blir sällan tidigare än tänkt... så vi hade verkligen en heldag för oss själva. Siri och jag hade  ätit. Tråkigt att det blev så sent. Nu vägrar skruttungen somna. Får börja väcka henne på dagarna så hon högst sover en timme. Det blir även fel för henne när pappa kommer så sent för hon vill att vi ska vara hela familjen tillsammans.

Filmkväll för fröken Karlsson och Mr Persson känns just nu långt borta....

Hoppas ni haft en trevlig dag och får en härlig kväll!!!

Postat av: Carina

Hej!

Mina små söta gullungar. vad dom växer det går för fort när jag inte kan träffa dom så ofta. Längtar längtar efter dom. (givetvis efter er också) Många kramar till er.

Carina

2009-08-29 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: