Det vi gör bäst...

Den här söndagen har vi ägnat oss åt det vi är allra bäst på, "busa och musa" som Siri säger. Med musa menas då mysa men  det är inte alla ord som kommer rätt ur 2,5 åringens mun.

Förmiddagen turades Crille och jag om att leka med älsklingarna när den andre fick plocka iordning, laga lunch och andra måsten.

Ellie slocknade i soffan helt slut efter att försökt hänga med i storasysters tempo. Inte långt senare sov även Siri. Jag och Crille fick en lugn stund innan han skulle iväg till träningen med Södra.

Jag kände att vi tjejer också behövde komma ut en sväng så Phil & Ted, Siri, Ellie och jag gick till friardalen. En härlig lekpark bara ett stenkast bort
.




Vår smidiga syskonvagn Phil & Ted sport.




Siri ville spela bandy i parken och tänk hon träffade en kompis från förskolan att leka loss med


Nu är kvällen här och tjejerna sover sött. Crille och jag slappar i soffan. Vi ska bestämma morgondagens utflykt.Vart får ni veta imorgon.... Sommarlovets sista dag då hela familjen är ledig. På onsdag börjar förskolan igen.

Ha en skön kväll!!!!

Postat av: Annelie

Hej,

Vilken fin blogg du har, jättefina bilder :)!

Hälsningar Annelie

2009-08-16 @ 20:38:20
URL: http://hoswestbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: