Nätshopping

Det är inte ofta jag shoppar på nätet då jag tycker det har sin charm att kunna känna på kvalitet och prova  men härom dagen fick jag ett erbjudande på 25 % rabatt om jag beställde ur H&M´s katalog eller webshop. Det var endast på ett plagg... Jag har letat ett tag efter en "skinnjacka" till Siri tycker de är så otroligt coola. Älsklingen har endast funktionsplagg och nu när hon blivit så stor kan det vara kul att ha något annat när hon inte är på förskolan.

Det här klickade jag således hem.... längtar tills det kommer!!!!





Supercool jacka till Siri och skön klänning till mej allt från H&M webshop







Postat av: Rebecca

Den är så häftig jackan. Funderade på att köpa den till Celine men det blir nog en "kappa" i stället.

Jag håller med om att det är mysigare att shoppa i butik. Tyvärr har jag inte haft tid till det på bra länge trots att affärer och köpcenter inte ligger alls långt härifrån.

Jag har blivit en tråkig nätshoppare.



Ha en finfin dag!

2009-09-10 @ 10:52:38
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Mamma Russin

så fina kläder...

gillade verkligen din klänning.. :)



kramkram

2009-09-10 @ 13:18:09
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: