Onsdag i maj....

Bjuder på ett besök hos sjukgymnasten. Mina avslappningsövningar börjar ge resultat. Jag känns inte riktigt lika spänd i nacke och axlar. Idag fick jag massage och några goda råd på vägen.... vi får se jag hoppas att jag slipper huvudvärken i fortsättningen.

Crille, jag och Ellie firade med en promenad in till stan. Vi tyckte det passade med lite shopping, Mr Persson har fått ett nytt jobb. Slut på föräldrarledighet kombinerat med fotbollsspelande för älsklingen. Nu blir det kontorsjobb 4 dagar i veckan varvat med träning och matcher istället. Känns bra men det har givetvis varit otroligt fördelaktigt att kunnat vara hemma så här länge båda två. (Även om han har haft möten, träningar och matcher har han fått mycket tid med familjen)

Vi njöt en lunch på stan, hämtade Siri på förskolan. Lyxade med smoothie på balkongen för i eftermiddags kom äntligen värmen. Alldeles för härligt för att sitta inne. Vi tog en promenad till. Ellie gick en lång bit på sina små ben. Sista stoppet blev i lekparken. Vi var ute fram tills middagsdags. Ingen hade egentligen lust att gå in men magarna kurrade. Tjejerna behövde duschas och Crille skulle iväg för kvällens match. Så här spenderade vi vår onsdag :) En väldigt skön sådan!!! Jag har förresten bokat en ansiktsbehandling på Hudoteket här i stan, ska bli oerhört spännande att prova detta. Jag fick ett presentkort i julklapp som jag först tänkt att använda till nagelvård men de hade bara vanlig manikyr. Jag hade kunnat tänkt mej förstärkning även om jag har starka naglar hade det varit roligt. Lyxigt framförallt och snyggt till bröllopet vi är bjudna på. Ja,ja nu får jag förhoppningsvis en fantastiskt len och fin hud istället, hihi.

Kram


Postat av: Johanna

Ansiktsbehandling e skönt, förutom när det kläms på ojämnheter... :P

2010-05-19 @ 21:08:33
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Linda

Jag har aldrig testat men jag antar att det är najjs... och fin blir du säkert också.

2010-05-19 @ 21:17:29
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Linda

Låter riktigt härligt, vi har också haft toppenväder i dag men tyvärr har vi inte kunnat njuta fullt ut då packning stått högre på listan än utevistelse:)

Grattis till Crilles nya jobb, förstår det varit skönt att vara hemma båda två, tänk om man alltid kunde få vara det drömmer:)

Kram

2010-05-19 @ 21:18:29
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Malin

Skönt med sjukgymnastiken!

Visst är det underbart med denna sommarvärmen! Eller har ni haft lika varmt som vi idag? Var 28 grader i skuggan vid 15tiden :)

Kul med det nya jobbet för Mr Persson!

Kram!

2010-05-19 @ 22:22:36
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha Siri har bra klänningsmak, go hon är!



Härligt, jag tror nog att du och Siri har hittat en riktigt bra present till L, men nu ska jag tjata ännu mer på Johan att lämna pengar till C, vill inte att ni lägger ut för mycket...



Och va kul att han har fått jobb! Va är det för nåt? Hejade på honom igår på matchen. (KUL match by the way :))

KRAM

2010-05-20 @ 08:52:43
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej på er! Vad bra att det känns bättre efter sjukgymnastiken! Och kul att chrille fått jobb. Var ska han börja? Hoppas att ni njuter av fint väder i Jönköping. Här i LUnd har det varit uselt alldeles för länge, men idag är det fint! Kram på er! Josse

2010-05-20 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: