Fredag....

Siri kom "hem" till sin mamma igår. Har verkligen saknat min stora älskling. Morfar mötte upp farmor i Nybro igår eftermiddag. Skruttungen var först och handlade med farmor för att sen gå på Mc´Donalds med morfar. Må tro att hon var nöjd. Jag, Ellie och mormor var i Emmaboda under tiden, handlade mat och fixade lite ärenden.
På kvällen lånade Siri en hel hög med böcker på Lindås bibliotek. ( I samma hus som musikskolan fanns i när jag var liten )

Idag tar vi det bara lugnt. Vi har läst alla böckerna, målat, lekt och tittat på "Alvin och gänget". Ellie sover sin middagslur så Siri fick mysa med ett par chokladbitar i soffan till filmen. Fredagsmys..... Det är grått och ruggit ute men en kort promenad eller en sväng till lekparken måste det bli i eftermiddag.

Ikväll ska jag träffa tjejgänget. Det är dags för middag och lottöppning hos Mathilda. Ska bli kul! Bara jag inte somnar..... är grymt trött på kvällarna, efter klockan 20 kan jag knappt hålla ögonen öppna. Jag hoppas ikväll blir ett undantag. Hoppas även på storvinst!!!

Hittade en hel del gamla bilder i min pappas dator......



Liten Siri och mormor.... bilden är tagen för ungefär 1år sen.




Ellie hade redan som liten bebis fattat tycke för sin älskade tigersnutte.




Snön var borta och våren på gång. Nu ser det helt annorlunda ut.....




Ellie nybadad och nöjd, försöker fokusera blicken på fotografen.


Ha en härlig fredag!!!


Postat av: Johanna

Ha så kul med tjejerna ikväll & hoppas du vinner! Kram

2010-03-19 @ 15:46:18
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad härligt det låter med tjejkväll - vad är det för lotteri ni har? Kramar

2010-03-19 @ 15:50:58
URL: http://carolina1979.se
Postat av: MissyElliot

Så härliga bilder på dina söta små/stora tjejer...



Hoppas att du hade en trevlig fredagskväll med tjejerna...

kramiz

2010-03-20 @ 10:07:43
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: