Guldblogg....

Jag har helt glömt bort att jag fått en award av söta MissyElliot, tack snälla!! Det värmer i hjärtat att det finns andra bloggisar som tycker om att kika in här hos mej och min lilla familj. Det jag skriver om är  bara vår vardag, inget mer och inget mindre. Givetvis intresserar det farmor och mormor men det är fantastiskt roligt att det är fler som läser. :)




Jag tillhör kanske inte den typiska bloggaren. När jag började hade jag knappt läst en endaste blogg. Fortfarande klickar jag in på några få favoriter men dessa besöker jag nästan dagligen. Jag vet att många redan fått den här utmärkelsen därför väljer jag att skicka vidare till ett par stycken personer som jag inte tror fått den tidigare.


Malin

Cecce

Malla


Jag skulle vilja ge den till många fler men nu har jag tyvärr inte mer bloggtid... hihi, hemmet kallar. Middagar ska planeras, handlingslista ska skrivas, klockan tickar på och jag är redan trött.

Kram ♥♥♥


Postat av: cecce

Tack gulliga du!!!

Behöver jag inte göra något!

Svara på frågor...typ?

Alltid hedrande att få utmärkelser!! Jag blir så glad!!



Så ni har sportlov denna vecka!

Vi har nästa, dvs hela familjen är hemma!

Vi får se vad vi hittar på.

Ev kanske det blir en tur till sommarhuset i Blekinge...om vädret tillåter!!



Hoppas du har en skön och vilsam kväll!

2010-02-18 @ 21:30:03
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så hemskt mycket! :)

Är så kul att få utmärkelser!

Kram!

2010-02-25 @ 17:10:39
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: