Något piggare...

...jag är något piggare idag. Tänk vad lite lugn och en god natts sömn kan göra underverk. Jag tror egentligen inte jag har vilat upp mej eller haft en ledig stund för mej själv iår, vad jag kan minnas....lyxen att få ligga på soffan eller i sängen, sova, ta det lugnt, läsa, slötitta på en film, sådant jag alltid gjorde förr när jag var sjuk existerar inte längre. Tiden att tillfriskna finns inte. Den här veckan trots ett evigt halsont och hostande, har veckan rullat på som vanligt. En sjukdag som småbarnsmamma är bara att glömma, bita ihop, ta ett par värktabletter och låtsas som ingenting. Inatt kommer familjen tillbaka så nu hoppas jag verkligen att halsen och hostan ger med sig över dagen för jag kan inte vara sjuk längre!!!

Ha en fin lördag!!


Postat av: Therese

Ja det är inte lätt att vara sjuk och mamma alla gånger. Det bara att bita ihop som du säger.

Kram

2010-08-14 @ 19:31:49
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: kajsa

hej! hoppas du piggar på dig o njuter av din ensamhet. vi har ju inte hörts sedan midsommar... men jag har ju sett på bloggen vad ni har haft för er!

kram, kram

2010-08-14 @ 19:31:59
Postat av: Agnes

Hej Anna! Nu är vi hemkomna från Böda :)

Jag hjälper gärna till med bloggdesign! Jag har bara testat i Blogspot tidigare och vet inte om det funkar på Blogg.se? Gör mina designs i Artisteer nämligen. Skaffade blogg.se som "testblogg" för ett tag sedan men jag lyckades inte klura ut hur man "fick in" designen där. Men om du vet ett sätt så hjälper jag jättegärna till :)

2010-08-14 @ 19:50:23
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Det man tog för givet förr är idag en lyx ;)

Håller tummen för att du är piggare imorgon...

Kramar<3

2010-08-14 @ 19:52:26
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Linda

Så skönt att du fick en dag ensam för att vila upp och kurera dig, det är ju som du säger att som mamma får man inte vara sjuk utan det är att köra på i samma tempo iaf oftast

Kram

2010-08-14 @ 20:24:02
URL: http://uppochnervanadhuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: