VM-kval inta soffläge...

Jag och Crille halvligger i soffan. Sveriges kvalmatch är på tv. Jag tittar med ett halvt öga, ser att "vi" leder med 1-0 och det är ju bra. Jag vill givetvis att blågult ska gå vidare till VM men det är så mycket fotboll i mitt liv så hälften vore nog. När de "riktiga" matcherna börjar då ska även jag engagera mej  helhjärtat. Mr Persson talade just om att det är en mycket viktig match. Ja,ja, jag förstår det trots att jag är blond.

Ellie har somnat men Siri är seg som vanligt den sista tiden. Hon skulle helst somna på soffan men jag vill att hon ska somna i sin säng. Det räcker med att hon kommer in till oss varje natt. Det där går väl i perioder men det är nog dags att börja väcka henne dagtid. Jag har tjatat om detta nu men sen är det svårt att få till. När lugnet väl infinner sig är det så skönt att bara pausa en liten stund. Jag fastnar lätt i en tidning, bok eller blogg och glömmer bort tiden.

Nu tror jag att även skruttungen slocknat, skönt.

Heja,heja Sverige!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: