Usch och fy jag vill inte....

I morse var det Crilles tur att stiga upp i ottan med lilla trollungen. Hon vaknade vid 5 så lite bättre än igår... tyvärr vägrade hon somna om. Tillslut var det bara för Mr Persson att masa sig ur sängen och ta upp Ellie.

Det dröjde inte många minuter förrän dörren till sovrummet öppnas och någon väser "Anna, Anna, du måste komma upp" Jag upp som ett skott, för Crille lät verkligen helt förstörd. Det visade sig att han blivit alldeles yr och kallsvettig, både han och lilla trollungen låg på golvet. Jag kan säga att det faktiskt var ganska otäckt. Han mådde illa men verkade inte ha någon feber.

Efter några vändor på toaletten har han sovit och yrseln har släppt något. Usch, jag tycker synd om honom men mest av allt hoppas jag att ingen annan i familjen blir sjuk.

Siri fick stanna hemma från förskolan då jag absolut inte vill att vi ska vara en bidragande orsak till att de får in något som bara kommer gå runt hela hösten.

Vi får se hur detta utvecklar sig....


Vi tvättar händerna med alcogel vill jag lova!!


Postat av: Amanda

Men fy vad otäckt! Hoppas han mår bättre snart och att det bara var något tillfälligt!

Kram

2009-09-02 @ 09:43:10
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: cecce

Nej men usch...det där lät inte kul. Man vet ju aldrig i dessa tider så det är nog vettigt att va försiktig. Min äldsta dotter har hög feber och mår riktigt dåligt. Hon bor dock hemma hos sin pappa denna veckan. Lite orolig blir man ju.

Tror ändå inte svininfluensan är farligare än andra influensor. Problemet är väl i detta fallet att det drabbar så många...



Hoppas du får en fin dag...trots allt!

Kram

2009-09-02 @ 10:33:23
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Godmorgon!

Är allt bra med dig idag? (:

2009-09-02 @ 11:09:00
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: