Skogspromenad

Vi skyndade på i morse för att hinna utnyttja även förmiddagen. Annars blir det ofta innelek och fix under tiden Ellie sover. Hela familjen packade in sig i bilen och åkte upp till Odensberg och Vattenledningsparken ett härligt strövområde med skog och dammar. Lilla trollungen sov som vanligt i vagnen. Vi andra gick en tur i skogen, tittade på löv,svampar,kottar och hade en härlig promenad i höstblåsten. Burrr, jag blev allt lite frusen tillsist och kunde tänkt mej både mössa och en lättare vinterjacka men så är jag en frusen person.




"Hjälp, en fisk...."




Det växte svamp på trädet, konstigt tyckte Siri.





En trött fröken Karlsson var med i skogen.





Fruktstund i vattenledningsparken.





När man som Siri springer och hoppar konstant är det lätt att bli trött, men pappa är stark och bär älsklingen en stund på axlarna.


Har ni haft en härlig söndag?


Postat av: Frida

Vad mysigt med skogspromenad, just på hösten älskar jag att vara ute i naturen. Kan tänka mig att det blåste kallt, själv hade jag mössa & halsduk när jag gick ut för en prommis;D

Hoppas att du får en jättemysig vecka!

Kramar<3

2009-09-27 @ 18:59:48
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni ser ut och haft det! Förlåt att vi aldrig kom idag, kom inte hem förrän kvart i fyra och så hade vi lite fix. Får försöka ses i veckan. Tyvärr går jag till halv fem i morgon, men tror det är enda dagen, så vi får höras. På fredag är ju dagis stängt så då kan vi ju kanske hitta på något om vi inte kommer till skott innan. KRAM

2009-09-27 @ 19:06:13
Postat av: Rebecca

Vad mysigt ni ser ut och haft det! Förlåt att vi aldrig kom idag, kom inte hem förrän kvart i fyra och så hade vi lite fix. Får försöka ses i veckan. Tyvärr går jag till halv fem i morgon, men tror det är enda dagen, så vi får höras. På fredag är ju dagis stängt så då kan vi ju kanske hitta på något om vi inte kommer till skott innan. KRAM

2009-09-27 @ 19:06:40
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Glömde säga att Lova kallar Siri sin bästakompis nu!

2009-09-27 @ 19:32:41
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Vad mysigt det ser ut! Ni verkar ha haft en bra dag. Det har vi med :)



Kram

2009-09-27 @ 20:23:24
URL: http://www.ingelalala.se
Postat av: MissyElliot

Vilken härlig söndag ni haft!

:-)

2009-09-28 @ 07:02:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: