Sen kom solen...

Om förmiddagen kantades av regn så kan jag säga att eftermiddagen pryddes av en stor sol. Vi fick ett helt fantastiskt väder och tog med oss tjejerna ut. Vi promenerade och hamnade tillslut på Johan´s för varsin macka och kaffe till mamman. (Har blivit en riktig kaffetant nu för tiden när jag sover så lite...)




Ellie som ätit lunch innan vi gick "fikade" på rån och vatten. Siri lyxade med mjölk o fralla.





Storasyster hjälper lillasyster.


En härlig eftermiddag. Vi kunde verkligen sitta i lugn och ro. Tjejerna skötte sig med bravur. Vi utmanade inte ödet och hängde kvar utan gick istället vidare. Tog en lång omväg hemåt, stannade och lekte på en skolgård med massor av spännande saker som var nytt för Siri. Ellie var nöjd i vagnen men somnade tillsist innan vi hunnit hem. Skruttungen visste vi inte om vi skulle hålla vaken eller inte men bestämde oss för att hon fick vila en halvtimme när ändå trollungen sov. Tuppluren verkar ändå blivit för lång eller för sent för jag hör henne då och då innefrån sin säng.

Vi turas om att gå in men jag hoppas verkligen hon somnar snart, imorgon är det förskola igen.


Kram på er!!


Postat av: Malla

Jo, tycker det jag med :p

Vi har dock fått låna treans gräsklippare en gång i sommar då våran surnade ihop totalt efter halva gräsmattan :D

2009-09-06 @ 20:55:20
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Vissa dagar blir bara sååå bra..

Och det är skönt..

Dessa dagar behöver man..

Hoppas helgen varit bra..

2009-09-06 @ 21:48:27
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

ooja, visst är det en härlig ålder, men det finns en charm med alla åldrar.. ;) även trotsåldern.. hihi..;)



sov så gott, kram

2009-09-07 @ 00:01:36
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: