Oops I did´t again...

Efter gårdagens utflykt var vi ganska möra. Barnen vilade en stund på eftermiddagen så även Crille som fått den stora äran att stiga upp med Ellie tidigt på morgonen. Det hände inte mycket här utan vi lekte inomhus. Siri ville titta på en film medans lillasyster sov färdigt. Mr Persson åkte iväg till träningen så tjejerna och jag åt middag själva.
 Jag skyndade på och röjde undan efter lek och mat, badade barnen och fick på pyjamaser.När Crille kom hem var det skiftbyte. Min tur att cykla iväg på danspass igen.... Den här gången var det en annan instruktör och nya kombinationer. Jag shakeade loss till Las Vegas, It´s raining men, fame och många andra godingar. Så härligt att komma iväg och det två gånger på en helg,inte illa. Tyvärr känner jag av det i mina knän som är ganska slitna efter många års flitig träning. (Innan barnen kom...)

När jag kom hem strax efter 20, sov båda tjejerna. Jag hade förberett mej på att det skulle vara fullt kaos då Ellie inte fått amma och Siri sovit lite väl länge på dagen. Härligt, det var bara att hoppa direkt in i duschen och sen krypa upp i soffan en stund innan läggdags.

Idag ska skruttungen till förskolan, Ellie till bvc på en extra viktkontroll (Hon är ju ganska liten) och Crille ska iväg och spela match. Själv står jag för markservicen.

Ha en härlig måndag!!!


Postat av: Rebecca

Godmorgon!

Vad roligt med dans, var flera år sedan jag dansade, förutom här hemma för det gör jag varje dag hihi.

Hoppas din vecka börjat bra.

Kramar

2009-09-28 @ 07:13:25
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..



så du är duktig och dansar och tränar..:) jag har med slitna knän, det bara knakar och knastrar i dom.. jag har ridit 30 år jag ... :)



hoppas ni får en fin dag och bvc går bra.. jasså är ellie liten?



kram

2009-09-28 @ 08:24:13
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: camilla

Önskar dig en underbar måndag./Camilla.

2009-09-28 @ 12:08:00
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: