Ny dag,nya tag!!!

Trots att barnen steg upp i ottan har morgonen varit bättre än igår. Siri verkar helt enkelt vaknat på rätt sida. Igår, även att hon sovit 12 timmar var hon arg redan på morgonen. I morse däremot steg hon ur sängen före 6 och har varit på ett strålande humör. Vi får se, idag tror jag inte det blir något problem på vilan, hon bör vara helt slut efter lunch..... det tog en evighet innan hon somnade igår kväll så sover hon inte på förskolan får hon vara vaken resten av dagen. Annars har jag tänkt säga till att de får ringa mej om hon inte är lugn på vilan så hämtar jag henne direkt  så kan hon vila hemma istället. Vi bor bara 5 minuter ifrån....

För tillfället tittar jag på tvättberget som ska vikas in eller ska jag göra mej  i ordning. Sätta Ellie i vagnen och promenera ner till stan. Tjejerna behöver nya vantar, burr, är helt plötsligt kallt. Måste även titta på overall till Siri  men jag har nog redan bestämt mej för Didriksons eller någon av sportaffärernas egna märken. Det är bara så tråkiga utgifter.... än så länge klarar hon sig med fodrade regnkläder eller fleece och överdragsbyxor.

För övrigt ska jag iväg på ännu ett danspass i eftermiddag. Jag ska testa Afro dans. Ska bli spännande. Jag har provat afrikans dans innan men det var ett par år sedan...


Ha det gott  och tack för alla fina kommentarer ♥♥♥ betyder mycket!!!


Nu är det dags att fånga dagen!!!!


Postat av: Ingela la la

Det låter ju som en bra start på dagen :) Ja, nu blev det plötsligt kallt.. Nu gäller det bara att hitta alla vantar jag köpte förra året som var för stora..

Ha en bra dag!

Kram

2009-09-30 @ 10:12:58
URL: http://www.ingelalala.se
Postat av: Therése

Strunta i tvätthögen och ta en tur på stan istället, det är lite roligare ;-)

Och vad spännande med afrodans i eftermiddag :-)

Själv ska jag iväg å jobba journatt, lite mindre kul än dans!

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-09-30 @ 11:16:37
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therése

Strunta i tvätthögen och ta en tur på stan istället, det är lite roligare ;-)

Och vad spännande med afrodans i eftermiddag :-)

Själv ska jag iväg å jobba journatt, lite mindre kul än dans!

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-09-30 @ 11:16:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hej.. tittar in lite snabbt och säger hej..:) hoppas ni mår fint gumman.. kramar

2009-09-30 @ 22:44:03
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: