Nu slår fröken Karlsson näven i bordet!

Jag blir så arg! Det är inte första gången det händer.... Idag när jag skulle ta på mej min nyköpta tunika så upptäcker jag att det är ett litet hål mitt fram. Nu är det inget som har med kvalitet att göra utan jag har tvättat plagget en gång i vårt hyreshus gemensamma tvättstuga. Jag har länge misstänkt att det är fel på den ena maskinen för det har uppkommit småhål tidigare. Sist var det Siris skaljacka från POP som det gick hål på, då var jag 99% säker på att det var tvättmaskinen det var fel på. De jackorna kostar mycket pengar och tanken var att Ellie skulle ärva. Kul nu lär den inte hålla väta ute längre...
Även andra av tjejernas kläder har små,små hål men då har jag varit osäker om det är vanligt slitage. Siri har en supermysig plyschjacka från Katvig som  också har hål...

Grrrr nu slår jag näven i bordet och ringer hyresvärden!!!!


Postat av: En bit av oss

Nä vad tråkigt :(

Hoppas att du får någon kompensation.

2009-09-07 @ 13:01:38
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Malin

Men.....det är ju precis så vi har det med!! Har ett flertal kläder med dessa små hål. Har "bara" sett ett hål på Vilmers kläder än så länge. Förstår hur irriterande det är, speciellt när det gäller såpass dyra saker som PoP jackor.

Ska också ta och ringa vår hyresvärd. Får aldrig tummen ur bara.



Appropå vart Vilmer sover så ligger han hos oss. Han ammar fortfarande så mycket på nätterna så jag tycker det är enklast så. Ska på nåt sätt dra ner på nattamningen så vi kan lägga över honom till hans egna säng.



Kram!

2009-09-07 @ 16:24:39
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men fy vad tråkigt att det går hål på kläderna. Tycker verkligen du ska klaga. Så ska det inte behöva vara! :o/

2009-09-07 @ 18:09:42
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: anna

det finns nåt som kallas pälsänglar, små skadedjur som ofta föekommer hos barnfamiljer och hos andra me såklart..d e små skadedjur som biter små hål i kläderna..kanske kan vara såna och inte tvättmaskinen? bara ett litet tips.

2009-09-10 @ 10:52:52
Postat av: annas Perssonliga

Till Anna



Pälsänglar är det inte, det kan jag garantera! De äter inte upp små hål på på skaljackor utan gillar bäst ull o naturliga material. Något som inte har blivit hål i är just ylletröjorna. Det är inte plagg som ligger i garderoben o inte används som är utsatta.



Så nej du skadedjur har vi inte här!!!



Jag vet fler i vårt hus som drabbats av samma sak.



Ha en bra dag!

Anna

2009-09-10 @ 11:55:26
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack, ja alla bilder på dem små är ju fina ;) hehe



tänder är numera mina värsta mardrömmar.

Jag avskyr tänder.

hehe =P



Och FY vad tråkigt med hål i kläderna pga tvättmaskinen! hoppas det löser sig !

2009-09-10 @ 21:25:54
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: