Lugna gatan...

Idag har varit en dag utan planer skönt ibland att bara få vara. Vi är så stressade i vardagen ändå. Imorse snabbade jag och tjejerna oss och var utanför dörren strax efter 9. Ellie blir en liten trött bebis vid den tiden och vi fastnar inne hela förmiddagen annars. Det hade jag ingen lust till. Vi promenerade till Rebecca och Lova för en förmiddag fylld av lek och bus. Kompisarna bjöd på smothie, mums.

Vid lunch traskade vi hemåt. Siri och även Ellie sov en stund under tiden jag ordnade lunch. Crille kom hem från träningen och alla kunde äta tillsammans. Det är ju så mysigt att kunna göra det!!!

Vi bestämde oss för att köra en sväng till babyproffsen för att köpa present till Mankan och Linas lilla bebis. Skruttungen hade redan bestämt vad.....

Presenten är köpt och vi hemma för mys. Jag ska börja laga kvällens middag sen blir det lugna gatan här. Ikväll är det VM-kval som gäller.




Så härligt med Sirimys!!!


Ha en skön kväll nu är det middagsdags här!!


Postat av: kika

Hej! Bilken mysig bild! Vi har oxå en lugn kvæll. Har precis ætit din Gorgonzolapasta, sen blir det fotboll :) Hoppas på att inte bli væckt innan halv 6 imorgon..

Hælsa

Kram

2009-09-05 @ 18:38:28
Postat av: Rebecca

Mysig bild, lika nu är! kram

2009-09-05 @ 18:56:39
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Till Kika, gorgonzolapastan är en klassiker... måste nog lägga upp receptet här någon dag. Hoppas också på att inte bli väckt före halv sex min tur att gå upp, phu inte kul med för morgonpigga barn.



Kram

2009-09-05 @ 22:13:38
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Malla

åh, vad lika ni är :)

2009-09-06 @ 15:25:10
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: