Hämtning på förskolan

Ellie och jag gick för att hämta Siri på förskolan. Skruttungen cyklade omkring på gården i mössa och T-shirt. Hon är en riktig bestämd liten dam. Mössa kan man ha ute som inne. Inte alltid valet stämmer med temperaturen.
Pedagogen Maria berättade att Siri varit lite arg när Crille lämnade men så fort han gått var det bara glada miner. Hon hade skrattat upp sig och stolt talat om "Jag är världens bästa tjej" Jaha, för det är jag!!" Självförtroende är en bra egenskap,det kommer man långt med.

Jag tog med mina tjejer till parken. Vi myste med mellanmål ute på en bänk. Frukt o dricka... får bli en tidig middag ikväll när det inte blev någon macka.



Mellanmål på en Parkbänk kan vara mysigt ibland



Kram, kram hela dan!!


Postat av: Mamma Russin

åhh så fint kort.. så mysigt ni haft det i solen.. krmaisar

2009-09-09 @ 19:15:56
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: cecce

Vad mysigt ni verkar ha det!



Kram

2009-09-09 @ 21:39:31
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: