Fredagsmys

Det var så härligt att komma iväg på danspasset, längesen jag hade så roligt. Tänk vad lite träning kan få en person att må bra.... Jag tror att jag kommer köpa ett 3-månaderskort till en början för att se hur ofta det nyttjas. Jag är egentligen en träningsnarkoman men det senaste 1,5 året har varken tid,lust eller ork funnits. Om Friskis finns där du bor rekomenderar jag varmt den här klassen! Ett minus för att nämna något är att samma koreografi kommer instrueras hela terminen, jag har en tendens att tröttna när jag kan det utan och innan....

Jag var helt skakis i benen när jag cyklade hem, känner mej redan öm i hela kroppen.... Väl hemma väntade familjen med öppna armar och hunriga magar. Vi hade bestämt att det skulle bli hämtpizza och en väldigt sugen Siri undrade "Var är pizzan,mamma,har du den?"
Jag var svettig och högröd i ansiktet så pappan och skruttungen gick efter maten. Jag duschade hemma så skönt att bara kunna slänga på myskläderna och äta med mina älsklingar. Vi lassade i oss och den här kvällen var det verkligen gott!

Ellie slocknade vid 19-tiden men skrek till nyss får se om hon är på väg att vakna för kvällen/nattens första amning...

Siri stannade uppe och somnade i mitt knä i soffan strax efter Idol börjat. Så gosigt att få mysa med stora älsklingen som annars är pappas flicka.

Önskar er alla en mysig fredagskväll!!!

  


Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så kul med danspass, jag måste också testa det någon dag. Kul med dans och träning en fredag!



Sv: Ja han somnade igen, när jag hade piggnat till, såklart ;)



Kram Elin!

2009-09-25 @ 21:25:39
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Önskar er en trevlig helg också! Såg att du hade ringt, kom bara fram till telefonsvararen förut, hoppas det inte var något viktigt. Lova somnade i mitt knä till Idol oxå, supermysigt! Många kramar

2009-09-25 @ 21:58:24
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja, det är mysigt. Jag går gärna på bio i veckan, vore mysigt. Vi kan väl bestämma mer på söndag! Kram

2009-09-25 @ 22:11:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Therése

Vilken mysig kväll ;-)

Vi har haft en riktig myskväll också!

Idol har även vi kikat på, ett måste hos oss :-)

Kram Therése

2009-09-25 @ 22:38:14
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: cecce

Vad duktig du är som börjat träna trots att du är tött och ammar. Heja dej!!



Det där med att få maten levererad och middagstips har jag också funderat på. Låter behändigt. Spännande! Du får återkomma med rapport om hur det går och om det är bra recept.



Ha en skööön helg!

Kram

2009-09-26 @ 08:41:49
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..



oj så du är duktig.. men kära vän, klart du inte orkat tränar de sista 1½ åren.. du har ju fött barn hu, hihi..

hoppas du får en fin fin helg nu vännen.. kramkram

2009-09-26 @ 09:41:06
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: