Fortfarande på turné

Det har blivit dåligt med bloggande i helgen jag lovar att ta tag i det när vi är hemma igen. Vi är nämligen fortfarande på turné. Lite kort kan jag tala om att vi har haft ett strålande väder på Öland. Fredagen ägnades åt mys med farmor o farfar. Det blev flera promenader med hundarna. Mycket utelek och ett par timmars vila som var välbehövligt efter torsdagskvällens missöde.

På kvällen kom Siris och Ellies efterlängtade kusiner Oscar och Alex. Bus,bus och bus jag tror inte jag behöver säga mer. Livat var det. Är så roligt att de tycker så mycket om varandra trots stor åldersskillnad. (11,7, 2.5 och 8 månader) Vi grillade och gottade oss i den sköna kvällen.

Lördagen fick jag egentid utan barnen sker väldigt sällan. Tror det var den längsta stund jag varit ifrån Ellie sen hon föddes och då pratar vi om ca 5 timmar. Kändes välbehövligt. Jag träffade mina fantastiska väninnor Johanna och Kajsa för en härlig dag på stan (Kalmar) Lunch, shopping,tjatter en skön lördag helt enkelt. Besökte Kompaniet där jag var butiksansvarig innan vi flyttade från Kalmar, så mycket snygga kläder!! Helt klart värt ett besök om ni är i stan någon gång.

Crille och barnen hämtade upp mej och vi körde för att hälsa på Mankan, Lina och lilla Freja. Vi blev bjudna på supergod äppelpaj och fick träffa den lilla godingen för första gången. Freja sov,åt och sov hos mamma Lina igen.

Nu är vi hemma hos mormor och morfar. Tar det lugnt och blir uppassad med mat, barnvakt och har det bra allihop.

I eftermiddag är det dags att åka hem igen.... En ledig helg går fort!!!

Har ni haft en bra helg??


Postat av: Rebecca

Hej! Vilken härlig helg ni verkar haft! Skönt med egentid också det är du värd! Ses gärna på tisdag, spelar ingen roll vem vi äter hos. Jag kan hämta Lova halv två också så kan de ju äta mellanmål ute innan om ni vill? Vi hörs kramar!

2009-09-13 @ 10:37:11
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

vilken trevlig helg ni haft..:)

kram

2009-09-13 @ 23:55:13
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: