Ett paket...

Efter 6 tvättade maskiner och ett någerlunda städat hem kom regnet. Ett sting av dåligt samvete... vi som inte varit ute. Jag som lovat Siri att gå till lekparken. En postavi räddade dagen. Det fanns ett paket till älsklingarna att hämta på Preem. En lagom promenad bara runt hörnet. Vi bulsade på gummistövlar och regnjackor. Ellie myste i vagnen under regnskyddet när vi gick den korta vägen för att hämta ut överraskningen. Spännande!!!

Siri höll hårt i paketet på vägen hem, hon fick inte lov att öppna förrän vi alla kommit in och fått av oss ytterkläderna.




Paketet var från mormor Ann-Christin och tjejerna hjälptes åt att öppna.





"Ge mej det annars talar jag om för mamma att du nöp mej"





"Jag ger upp det tar alldeles för lång tid"





"Pappa kan du öppna? Mormor har tagit en hel rulle tejp"





Så här glad blev Siri över sina nya trosor.



Vilken härlig överraskning. Jag älskar presenter även om detta inte var till mej så var det perfekt en regnig och ruskig lite småtråkig torsdag. Vad var det mer i paketet då?? Jo, Siri fick 3 par trosor (hon har redan provat alla), strumpor och en cd Här kommer Pippi Långstrump. Ellie blev inte utan.... till henne fanns en klänning och tights. Rena rama julaftonen.

Trista torsdagen förvandlades till en trevlig dag och blev ännu bättre när vi även fick besök av Geetha ett par timmar.

Nu ska jag ta tag i planeringen av middags och handlingslista. Dax för storhandling imorgon.


Tänd ljus och mys för nu verkar hösten kommit!!  


Postat av: Mamma Russin

så roligt med paket på posten.. :)



oj så glad hon var på kortet, sötnosan.. :)

2009-09-03 @ 21:59:25
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Annika

Dom e ju så søta din døttrar!!! Åh så goa. Å fan vilken snygg kille du har ;) What a body!!

Ha en underbar kväll ni fina familj!



p.s imån ska jag laga din grekiska kyckling till min svärfar. Vi e gräsänklingar båda två denna helgen!

Gläder mig till fler recept=D

2009-09-03 @ 22:14:36
Postat av: Linda

Oväntade presenter är bland det bästa som finns...

2009-09-03 @ 22:43:34
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Malin

Åh va roligt när något så oväntat dyker upp och förgyller en ananrs så grå dag! :)

Härliga bilder på familjen!

Kram!

2009-09-04 @ 00:03:42
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Till Anika, tack för dina ord, jag ler ha,ha. Ikväll kommer ett nytt recept. Det har varit ganska "tråkig" mat hos oss några dagar...



Hoppas svärfar och du gillar kycklingen!

Kram Anna

2009-09-04 @ 06:49:21
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: