Dagens namnsdagsbarn...

Idag har Siri namnsdag. Hon är nog inte medveten om vad det betyder och vad betyder det egentligen? Grattis på namnsdagen säger man men varför finns det namnsdagar i almanackan? Någon som vet?

Jag kanske är trög och har missat något men just nu kan min hjärna inte komma på någon anledning till detta...

Skruttungen blev ordentligt firad i helgen. Vi träffade farmor,farfar,mormor,morfar, gudmor Johanna och många fler. Älsklingen fick så mycket presenter av olika anledningar blir gärna så när vi inte ses så ofta.




Världens finaste Siri!!!


Skruttungen blev rejält bortskämd... Johanna som precis varit i New York hade med sig ett par klassiska riktigt coola converse.



Bilden är hämtad från La Redoute


Något annat som också var väldigt poppis var Mickis Pippi hus. Nu har äntligen Pippi, Tommy och Annika någonstans att bo. Farmor och farfar kunde inte hålla sig till jul utan iår kom jultomten tidigt...



Ett helt fantastiskt dockhus för de minsta. Bilden kommer från dodde.se


Siris hus är köpt i Ullared för en billigare penning...


Skruttungens presentkalas slutade inte här utan mormor o morfar kom med Bamseskiva och en liten bil. Allt mycket omtyckt! Nu får det nog räcka med paket fram till jul. Jag vågar knappt handla höstkläder till älsklingen vilket behövs... Bortskämda unge. Skojar bara, jag gillar också presenter önskar jag fick lika många...

Ha en härlig tisdag!


Postat av: Cissi

Grattis på namnsdagen Siri!



Hoppas att ni får en underbar tisdag i solen. Kramar Cissi

2009-09-15 @ 10:11:15
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: ellie<3

Hejhej<3

Jag vill bara säga att jag har en frågestund på min blogg och du får gärna fråga lite fråger=D



Fin blogg btw=)



Love/Ellie<33

2009-09-15 @ 11:51:51
URL: http://mynewclothes.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Grattis på namnsdagen!



Jag köpte ett Pippihus till Elin i julklapp just i Ullared och det tjänade jag många hundralappar på :)



Hoppas ni får en bra dag!

Kram

2009-09-15 @ 12:11:33
URL: http://www.ingelalala.se
Postat av: ellie<3

Sv: Jag heter ellinore men kallas ellie, ellie är ett jätte fint namn;)

2009-09-15 @ 12:28:02
URL: http://mynewclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: