Arsenal nästa...



Det finns 2 bolltalanger i vår familj, tyvärr är inte jag en av dem...


Favoritlaget för både far och dotter är Arsenal. (Kan Siri vara hjärntvättad av sin pappa tro?) Då pappans  Englandskarriär stannade vid en provspelning i Luton kanske dottern kan förverkliga sin fars drömmar. Arsenal har ett grymt bra damlag. Tror ni talangscouterna tittar på en 2,5-åring????

Drömma är tillåtet....


Postat av: Rebecca

Arsenal ska det va!

När min bror kom hem från en resa med Manchester tröja och shorts till Celine höll Henric på att tuppa av haha.

Mina naglar är med bra i "normalt skick" men man blir lätt beroende av "konsgjorda"när man jobbat så länge med nagelvård.

Ett bra tips till nagellack för naturliga naglar är märket Jessica. De har ALLT för naturlig nagelvård.

Hoppas du får en mysig kväll.

kramar

2009-09-24 @ 18:24:42
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Mamma Russin

fotboll är grekiska för mig , men min gubbe är en riktig fotbolls galning..:) han tittar och spelar (tipset) inte spelar som i springer efter bollen, hihi



2009-09-24 @ 19:25:45
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: