Den där lilla trollungen kan mycket hon!



"Snälla mamma får jag gunga på kaninen? Jag är en stor tjej nu!!"




"Tungan rätt i mun så håller jag balansen"




"Okej, okej, jag ska göra något annat.... riva lite i mammas tidningar är också kul!


Ellie
är överallt nu för tiden. En riktig liten tjej har hon blivit. Igår skakade hon ¨på huvudet blev arg och började gråta när Lova inte lånade ut handväskan. Tillsist satt Lova, Siri och Ellie med varsin väska i handen och tittade på bompa. Ja,ja,det ska börjas i tid....

Dansa till "Här kommer Pippi Långstrump" är också väldigt roligt. Skön stil har hon lilla trollungen.

Att stå vid storasysters lilla bord i köket och tigga yoghurt är en favoritsysselsättning. Alltid matar Siri sin lillasyster med något innan mamma hinner ingripa.

Vrida upp volymen och nästan spränga högtalarna händer titt som tätt....

Leta upp laddaren till den bärbara telefonen och sen gömma telefonen någon annanstans. Japp, superkul!!!

Dra ut alla böckerna i bokhyllan för att smaka på dem. Än så länge ingen speciell favorit....

Bollar, vad ska jag säga. Ser lilla älsklingen en boll tar hon med sig den vart hon kryper. Hon har ju lite att brås på...

Äta sand, löv och smulor från golvet funkar också.

Listan kan göras lång, säg det inte lilla trollungen kan....





Postat av: Therése

Mycket bus men ändå så charmigt ;-)

Dom är ändå för härliga, kidsen!!

Kram Therése

2009-10-08 @ 22:39:08
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vilka FINA ögon! kommer bli en riktig favorit bland det motsatta könet :-)



kram!

2009-10-09 @ 08:16:41
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: ♥ Mamma Russin

Hej vännen..



Vilken duktig liten trollunge du har.. :) Hon är väl bara för söt..



hoppas ni får en fin helg, själv ska jag jobba hela helgen.. Eller kvällarna iaf..



KRAM

2009-10-09 @ 13:48:56
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: