Jag tävlar hos Elin - ett hus till oss.




"Jag är med och tävlar hos Elin – Ett hus till oss, om ett VALFRITT smycke hos Creative Lounge Webshop! Ta chansen och tävla du med!”

Alla kan vara med och tävla!



Postat av: Sanna

oj den har jag inte sett men som sagt inte varit ute och läst ordentligt på ett tag känns det som, är allt bra med dig och familjen och alla besök ler

Vi har alltid fullt med folk här också känns det som.. och nu ihelgen ska jag först på tjejmiddag sen är det middag hos kompisar så vi ska försöka hinna med att fixa i huset vilket vi ALDRIG hinner nu för tiden..

ta hand om dig och vila det behöver man som småbarnsmamma

KRAM

2009-10-08 @ 21:55:21
URL: http://sannasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: