Cykeltur och tacomiddag

När Ellie ändå skulle sova sitt eftermiddagspass klädde vi på oss och gick ut. Siri ville cykla och det passade bra när vi behövde ner på stan en sväng (idag igen, glömmer alltid något. Är väl så när vi bor så nära centrum...)

Skruttungen har varit pigg hela dagen, ingen feber, hosta eller riktig förkylning så vi bestämde oss för att komma iväg ikväll. Då värdparet, Tomas och Sara blivit föräldrar till Leia för en månad sen ville vi gratulera. Jag köpte en supersöt body med ryska gummor och matchande strumpor på Lindex. Blev uppskattat!!

Vi blev bjudna på tacomiddag, mycket gott och trevligt att komma iväg.Eftersom Ellie blir trött tidigt tog vi med resesängen till henne. Perfekt att lägga henne redan när vi skulle äta. Lilla trollungen somnade gott och sov i stort sett tills det var dags att åka hem.

Tanken var att se landskampen, jag såg inte många minuter kan jag säga men jag vet resultatet. Ser mörkt ut, så tråkigt!!! Jag har inte ens tänkt tanken att Sverige inte ska ta sig till VM. Men som sagt nu ska det mycket till om det ska lyckas.....

Förutom matchen hade vi en mysig kväll. Rebecca, Micke och Lova var också bjudna och hade med sig kladdkaka som M bakat för första gången och ett gott slutresultat. Well done Micke!!! 
Lova och Siri
hade skoj och skruttungen ville som vanligt inte åka hem.... nu sover dock båda våra sötnosar gott i sina sängar och jag ska alldeles strax göra detsamma! 

(Mr Persson fick sin första 30-årspresent ikväll. En supersnygg Boomerang T-shirt, han tackar än en gång!!)




Två av mina älsklingar.... puss, puss!! Ellie har på sig en klänning som jag hade när jag var liten.


Postat av: Linruz

Vilka ögon hon har sötnosen din.

Här var det bistra miner efter matchen.Själv är jag inte så jätte intresserad så jag bara sneglade lite .

Kram kram Lina

2009-10-11 @ 07:36:05
URL: http://www.linruz.se
Postat av: camilla

Jo,jo.

Den som spar den har.

Jag har bara en sak kvar sedan jag var liten.

Det är en docka som heter Anna.

Hon sitter snällt och stilla i våran bokhylla.

Kram på dig och ha en underbar söndag.

2009-10-11 @ 09:19:43
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

SÅ SÖT hon är!! Ellie är ett så himla fint namn, det hade vi tänkt ha som mellannamn om vi fått en tjej :-)



kram!

2009-10-11 @ 10:02:07
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda

KUl att kunna återavnända sina egna gamla kläder. äkta retro...



Fotbollen struntade jag blankt i. Skulle inte ens ha slagit på tvn för att kolla nåt sånt! ;-)

2009-10-11 @ 10:33:46
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Sanna

Kikar tillbaka på dig.

Vilka söta barn du har. Den lilla är ju ett riktigt charmtroll med de ögonen.

Kram!

2009-10-11 @ 15:01:21
URL: http://sannamarie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: