Morgon hos oss.

Som vanligt vaknar lilla trollungen (Ellie) 05.34. Varje morgon tittar jag på klockan exakt vid den tiden. I vår familj är det  annars ingen som gärna stiger upp före 7. Det är bara att gilla läget...
Jag och Crille kör  varannan dag upp tidigt och varannan dag sovmorgon. Med sovmorgon innebär inte att slappa i sängen till lunch utan det är frukost senast 8 som gäller. Oftast är även skruttungen (Siri) uppe före den som sover men då brukar det bli lek och bus så är man inte vaken då så är man det inom kort.

Nu ska jag ge lilla trollungen gröt och sätta på kaffe till mej. Idag ska vi på utflykt.....




Men mamma är du trött? Titta på mej annars ska jag krypa iväg och göra bus...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: