Föräldrarbloggarna

 Hittar ni  nu här. Jag tycker det är en trevlig sida och har hittat en hel del intressanta bloggar att läsa som jag aldrig skulle snubblat över annars. Finns en dagens rekomenderade (var lilla jag en dag, vet inte vem som tipsat men givet vis kul) Kika in får ni se själva!

Postat av: kajkalle

finfin blogg!!! kommer ni hemåt ngt i höst? planerar nästa lottöppning, sista helgen i sept el första i okt, hur ser d ut då? sen ska p t jkpg ngn dag+natt i början av okt, då följer l o jag gärna m, om d passar er?

ha d bäst!

kram

2009-08-21 @ 07:52:33
Postat av: Anna

Vi har inte planerat någon hemfärd än men jag vill inte missa lottöppningen ska försöka få till det.



Superkul om ni hälsar på!!!!



Kram

2009-08-21 @ 08:00:32
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: