En sån härlig sommardag!

Riktig högsommarvärme har vi haft idag. Jag bara njuter. Hämtade Siri på förskolan med banan, rågbulle och dricka. Ville absolut inte upprepa gårdagen. Hon var på strålande humör och satte sig glatt i vagnen mumsandes på brödbullen. Jag gick en omväg till lekparken för att få röra lite extra på mej. Vi busade loss en stund innan det var tid att gå hem och fixa färdigt tvätten.

I eftermiddags kom oväntat besök.... Geetha och Ebba tittade in. Trevligt! Vi gjorde det enkelt för oss och bjöd på makaroner och köttbullar. Efter massor med lek  promenerade vi till stan. Strosade sista halvtimmen det var öppet. Kvällen avslutades med en glass på piren. Det är så här livet ska vara!!! (Ett extra plus är att Södra besegrade Vasalund med 2-1. Yes, en glad sambo som kommer hem ikväll!!! Puss. )

Nu är jag helt färdig efter en lång dag men har en hel del måsten innan jag kan krypa i säng... Därför får ni njuta bilder från dagen istället för mer text... Känner mej helt groggy i huvudet av trötthet.




Lilla trollungen pigg och glad trots att det kommer 2 hörntänder i överkäken så nu har hon snart 6 tänder.




Smoothie i tetra, bröd o banan funkar och ger energi till lek.




Ellie med söta Ebba som är mitt gudbarn.




Busungarna villa ha mjukglass men det var mest jag som blev matad med glassen.




Geetha, kär vän och gudmor till Ellie




Fröken Karlsson

Kram på er!!

Postat av: Elin

Tack!

Ja men det vore ju kul med lite variation... fast å andra sidan på e ju utflykt ändå utflykt...då ska mna ju äta utflyktsmat =P

hehe



Usha, jag bävar inför fler tänder, Wilda blir grinig i 2-3 veckor innan varje tand... hua, måste göa så ont, spec hörntänderna!

2009-08-20 @ 23:16:57
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: